همه چي اينجا...
میگی نه بیا اینجا ببین!!!..

برای دریافت جدیدترین یوزرنیم و پسوردهای محصولات مختلف شرکت Eset به لینک ادامه مطلب مراجعه کنید...



ادامه مطلب...
ارسال توسط j.azadi

آسوده خیال با بسته امنیتی Bitdefender Total Security 2012

 

در جدیدترین آمارهای منتشر شده از سوی مجلات و سایت های معتبر مبنی بر معرفی بهترین بسته های امنیتی نام Bitdefender بازهم به عنوان یکی از 10 نام برتر دیده می شود. محصولات امنیتی Bitdefender چند سالی است که توانسته به واسطه آنچه کاربران از امنیت نیاز دارند و البته امنیتی که محصولات به کاربران هدیه می دهد جز بهترین ها شناخته شود. محوبیت میان کاربران به دلیل قدرت بالا در شناسایی فایل ها مخرب و کامل بودن باعث شده تا هرروز به امنیتی که این نرم افزار فراهم می کند افزوده شود ؛ هرساله شرکت سازنده مطابق با رسمی که اکثر شرکت های نرم افزاری دارند نسخه ی جدید محصولات خود را عرضه می نماید. نسخه 2012 از قدرتمندترین محصول امنیتی Bitdefender یعنی Total Security به تازگی منتشر شده است که علاوه بر امکانات نسخه های قبلی امنیتی پایدارتر در کنار سرعت بالاتر در اجرا و اسکن سیستم را فراهم می کند.
این ابزار قدرتمند که تقریبا همه موارد لازم برای برقراری امنیت را در خود می بیند ؛ نسبت به نسخه 2011 بسیار سریعتر عمل خواهد کرد و این هم به دلیل بهینه شدن موارد متعدد در نرم افزار است که باعث جلب رضایت هرچه بیشتر کاربران می شود. امنیت بالاتر به دلیل وجود سه فیلتر برای اسکن سیستم این امکان را فراهم کرده که اگر فایل مخربی بخواهد به سیستم مشکلی وارد کند باید از این سه مرحله عبور کند که تقریبا غیر ممکن است. Total Security در نسخه ی جدید به واسطه وجود محیط کاربری جدید و سیستمی که برای 4 نوع کاربر مختلف تعریف شده است سهولت در استفاده از تمامی بخش های نرم افزار را در دستور کار خود قرار داده است. کنترل کامل بر روی عملکرد فرزندان در محیط خانه و همچنین کارمندان در محیط کار این امکان را فراهم کرده تا بتوان هر بخشی از سیستم را مورد کنترل و در صورت لازم آن را از دسترس خارج کرد.
مجموعا 13 قابلیت برای بسته های امنیتی Bitdefender تعریف شده است که تنها Total Security است که تمامی این قابلیت ها را در بر می گیرد. آنتی ویروس ، دیوار آتش ، آنتی اسپای ، آنتی اسپم و مبارزه قدرتمند با حملات در سایت ها در بخش امنیتی قرار دارند که می توانند به هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین نهایت امنیت را فراهم کنند. با این 5 قابلیت خیال کاربر از هرگونه فایل مخرب راحت و آسوده خواهد بود.
دومین مجموعه قابلیت ها مربوط به کارآیی سیستم است که به دو قابلیت خلاصه شده است. یکی ترفندی برای مدیریت هرچه بهتر سیستم که Tune-Up نامیده می شود و دومی هم که برای استفاده هرچه بهتر از منابع سیستم سخت افزاری تعریف شده و Special Operating Modes نام دارد. قابلیت دوم خیلی جالب و مفید است و کاربر می تواند برای مثال برای کاهش مصرف باتری لپ تاپ بسته امنیتی را طوری برنامه ریزی کند که کمترین میزان از سیستم را مصرف کند.
مرحله بعدی امنیت مربوط به خصوصی سازی ارتباطات است ، ارتباطی خصوصی و ایمن در محیط های مختلف نظیر مسنجرها ، اشتراک گذاری فایل ها و مواردی از این دست که برای بسیاری از کاربران که زیاد در دنیای اینترنت به ارتباطات اهمیت می دهند مهم خواهد بود.
آخرین مرحله هم به کنترل کامل کاربران توسط مدیریت سیستم ، امکان تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها ، مدیریت شبکه و برقراری امنیت در آن ختم می شود. آخرین نسخه از Total Security با آخرین نسخه از ویندوز یعنی ویندوز 7 هم سازگاری کاملی دارد و در بسیاری از بخش ها با این ویندوز هماهنگ تر عمل خواهد کرد. شما کاربرانی که به امنیت سیستم اهمیت می دهید این بسته می تواند یکی از بهترین انتخاب ها باشد. دو نسخه 32 بیت و 64 بیت به همراه کرک تست شده در وبلاگ کاریاب قرار گرفته تا همه بتوانند از امکانات آن نهایت استفاده را ببرند.

 

قابلیت ها کلیدی نرم افزار Bitdefender Total Security 2012 :
- نهایت امنیت در سیستم با این بسته امنیتی
- آنتی ویروس قدرتمند موجود در نرم افزار
- به روز رسانی های سریع
- امنیت بسیار بالا در وبگردی با قابلیت Virtualized Browser
- امنیت اختصاصی در شبکه های کامپیوتری
- امکان بازگردانی ویندوز در صورت به وجود آمدن هر گونه مشکلی
- اسکن مداوم اما سریع و بهینه شده نسبت به نسخه قبلی
- سه مرحله کامل برای جلوگیری از ورود فایل های مخرب به سیستم
- استفاده از آخرین تکنولوژی ها در شناسایی فایل های مخرب
- 4 مجموعه کامل از نرم افزارهایی که در کنار هم برای برقراری امنیت جای گرفته اند
- استفاده آسان از نرم افزار در نسخه ی جدید
- واسط کاربری فوق العاده جذاب 
- اسکن سریعتر با حالت Quick Scan
- جست و جو برای یافتن سایت های مخرب از لحاظ نرم افزارهای جاسوسی 
- بهینه سازی شده برای افزایش کارآیی
- دیوار آتش قدرتمند موجود در نرم افزار
- مناسب برای لپ تاپ ها به منظور کاهش مصرف باتری
- کامل ترین ابزار موجود و ارائه شده از سوی Bitdefender
- سازگاری کامل با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...



ادامه مطلب...
ارسال توسط j.azadi

بهينه سازي پيشرفته سيستم با Advanced System Optimizer 

 

امروزه حتی با توجه به این که معمولا حتی کاربران خانگی هم ترجیح می دهند از سخت افزارهای قدرتمندی استفاده کنند و در بیشتر اوقات هم سخت افزار آنقدر قدرتمند هست که بتواند به سادگی سیستم عامل و نرم افزارهای کاربردی را به راحتی پردازش کرده و پاسخگوی مسائل مختلف آن باشد ، بازهم استفاده از نرم افزارهای بهینه سازی می تواند نقش مهمی در افزایش کارآیی و در حقیقت بهره گیری از نهایت قدرت سخت افزار را ایفا کند. این دسته نرم افزارها قادرند تا با بهینه سازی قسمت های مختلف سیستم عامل و هسته های مرکزی آن کاربران را کمک کنند تا بالاترین کارآیی را از سیستم خود تجربه کنند. در میان نرم افزارهای موجود نرم افزاری به نام

Advanced System Optimizer

قادر است با با قابلیت های فراوان سیستم را در بهترین شرایط ممکن به کاربر هدیه دهد. تنها یک کلیک ساده کافیست تا تمامی کارهای بهینه سازی در گوشه و کنار سیستم عامل به صورت خودکار انجام پذیرد. به راحتی می توان با استفاده از این نرم افزار تمامی فایل های اضافی در بخش های مختلف هارد دیسک که به مرور زمان و در اثر استفاده از نرم افزارها و سیستم عامل ایجاد می شوند را حذف کرد تا به این ترتیب سرعت دسترسی به فایل ها افزایش یابد. نرم افزار Advanced System Optimizer قادر است تا با اسکن نسخه های جدید از درایورها سخت افزارها را هماهنگ تر با سیستم عامل سازد. پاکسازی فایل های رجیستری اضافی و تعمیر انواع error ها در آن ها بخش دیگری از امکانات این نرم افزار محسوب می شود ضمن آن که می توان انتظار داشت رجیستری که یکی از هسته های اصلی سیستم عامل ویندوز است همیشه در بهترین شرایط از نظر کارآیی قرار داشته باشد. این موارد بخشی از قابلیت هایی است که در این نرم افزار گنجانده شده است ؛ قابلیت هایی نظیر پاک کردن نرم افزارهای کاربردی، حذف فایل های که به دلایل مختلف قابل حذف نیستند ، بهینه سازی حافظه رم و مواردی دیگر که تنها می توان با دریافت و استفاده از نرم افزار به تمامی آن ها دست یافت.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Advanced System Optimizer :

- سرعت بالا در اجرای نرم افزار
- استفاده بسیار آسان و بهینه سازی تنها با یک کلیک ساده
- مدیریت فایل های Start Up 
- پاک کردن فایل هایی که به هر دلیلی قابل حذف نیستند
- ایجاد امنیت در ویندوز در بخش های مختلف
- تهیه نسخه پشتیبان از فایل های سیستمی و امکان بازگردانی آن ها
- ایجاد امنیت برای نرم افزار ها یا فایل های خاص
- امنیت بالا در پاک کردن فایل ها برای جلوگیری از بازیابی
- بهینه سازی حافظه RAM
- برقراری امنیت در خصوص فایل های History  یا فایل های خصوصی کاربران
- امکان حذف نرم افزارهای کاربردی به صورت کامل
- مدیریت بخش های مختلف از هارددیسک
- بهینه سازی رجیستری
- پاکسازی سیستم از فایل های اضافی
- پاکسازی رجیستری
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...


 



ادامه مطلب...
ارسال توسط j.azadi

منبع : www.AsanDownload.com



امروزه به دلایل مختلف از قبیل حجیم تر شدن فیلم ها اکثر کاربران به استفاده از فرمت هایی روی آورده اند که هم کیفیت فیلم در همان حد عالی حفظ شود و هم حجم آن به نسبت کاهش زیادی داشته باشد. حتما لوح های فشرده دی وی دی را تا به حال دیده اید که در آن ها چندین فیلم قرار گرفته است اما تقریبا کیفیت فیلم ها اصلا با کاهشی رو به رو نشده است. این کار توسط کدک ها صورت می گیرد، در اصل کدک ها دستوراتی هستند که نحوه رمز گذاری داده ها را برروی فیلم ها مشخص می نمایند و البته با عمل Decoding فایل ها به صورت اول باز می گردد بدون این که کوچکترین خللی در کیفیت آن ایجاد شده باشد. برای عمل Decoding نرم افزار های متفاوتی وجود دارد. یکی از این نرم افزار ها که چند سالی هست محبوبیت زیادی را در میان کاربران بدست آورده و توانسته به یکی از اولین انتخاب ها تبدیل شود DivX Plus نام دارد. DivX مخفف Digital Video eXpress  می باشد. در حقیقت DivX هم یک کدک است که با فرمت MPEG-4 بهینه سازی شده است. این فرمت که بیشتر کاربران با آن آشنایی دارند ، تا 10 برابر از فرمت MPEG-2 که بیشتر در دی وی دی ها از آن استفاده می شود کم حجم تر است ، اما هیچ گونه تغییری در کیفیت ایجاد نشده است. و حالا شرکت DivXNetwork چند سالی هست که با این کدک توانسته کاربران زیادی را جذب خود نماید. اما این شرکت برای اجرای همین کدک نرم افزاری را هم ارائه داده که DivX Player نام گرفته است. نرم افزاری که با محیطی بسیار ساده در درجه اول ابزاری بسیار کامل برای پخش فیلم های DivX بوده اما در درجات بعد قادر به پخش فرمت های دیگری  تصویری نیز می باشد. اما کاربران قادرند با این نرم افزار کارهای جالب دیگری را هم انجام دهند از جمله این که لوح های فشرده را رایت نمایند ، دانلود های خود را مدیریت کنند و چندین و چند کار دیگر که با DivX می توان انجام داد. مدت کوتاهی است که نسخه ای جدید از این نرم افزار ارائه گردیده است. این نرم افزار که تقریبا به بسته ای نرم افزاری شبیه است شامل چند ابزار به نظر کوچک اما در عمل بزرگ دیگر هم می باشد. DivX Web Player  که با خود قدرت پخش فایل های مالتی مدیا شرکت DivXNetwork را به داخل صفحات وب و دنیای مجازی اینترنت خواهد کشاند. DivX Converter نام ابزاری است که کاربرانش را به تبدبل فرمت های مختلف به یکدیگر قادر می سازد. DivX Codec ، کدک های معروف و محبوب شرکت DivXNetwork در این ابزار جای گرفته است. DivX Player و نهایت امر هم پلیر مخصوص این شرکت برای کاربران ویندوز که آن ها را قادر می سازد تا به سادگی فیلم های فشرده شده با کدک DivX را با تماشا بنشینند و حالا هشتمين نسخه از سري نرم افزارهاي DivX به تازگي ارائه شده كه قابليت هاي جديدي را در خود جاي داده است. پيشنهاد مي كنيم حتما اين نسخه متفاوت را دانلود كرده و مورد آزمايش قرار دهيد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار DivX Plus Pro :

- محیطی بسیار ساده برای اجرای فیلم ها
- DivX Web Player اجرای فایل های مالتی مدیا در وب
- DivX Converter مبدل فایل های تصویری به یگدیگر با محیطی بسیار ساده
- DivX Codec بسته ای شامل کدک های شرکت DivXNetwork 
- دانلود منیجری موجود در نرم افزار DivX Player
- توانایی رایت انواع لوح های فشرده به صورت های مختلف
- پخش فرمت های مختلف تصویر نظیر MOV ، AVI ، MPG ، MPEG ، MPEG-4 و ...
- اجرای فایل های مالتی مدیا به صورت زنده از داخل وب
- Audio Ebhancer برای آن هایی که به صدای فیلم ها توجه خاصی دارند
- حجم پائین نسبت به قابلیت های بالا
- سازگاری با قابلیت های فراوان از جمله ویندوز محبوب 7
- و ... 



ادامه مطلب...
ارسال توسط j.azadi

دانلود Corel AfterShot Pro v1.0 مدیریت قدرتمند تصاویر

 

با ارائه موفق نرم افزار Adobe Photoshop Lightroom شرکت های نرم افزاری دیگر هم دست به کار شده اند تا بتوانند با ارائه ابزارهای مشابه به رقابت با این نرم افزار گرافیکی بپردازند. Corel یکی از اولین شرکت هایی است که با ارائه نرم افزاری به نام AfterShot Pro کاربران را در مدیریت و ویرایش تصاویر به صورت نیمه حرفه ای یاری می دهد. این ابزار قدرتمند که حجم بسیار مناسبی نسبت به قابلیت هایش دارد با استفاده از یک واسط کاربری فوق العاده جذاب دسترسی به همه گزینه ها را آسان می کند.
انعطاف پذیری بسیار بالای نرم افزار در مدیریت تصاویر آنقدر بالاست که همه کاربران می توانند بسته به نیاز های خود از این ابزار بهره ببرند. سرعت بالا ، شناسایی و سازگاری با فرمت های مختلف ، امکان تخلیه عکس ها از دوربین های دیجیتالی ، ابزارهای مختلف برای Select بخش های مختلف تصاویر در ویرایش ، ویرایش نور و رنگ ها و ده ها قابلیت دیگر که این نسخه از نرم افزار با خود به همراه می آورد بخش هایی هستند که کاربران می توانند از آن بهره بگیرند. Corel AfterShot Pro می تواند برای همه شما کاربران نقش چند نرم افزار را ایفا کند. پس پیشنهاد می کنیم حتما این ابزار کارآمد را دانلود نمائید.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Corel AfterShot Pro v1.0:
- واسط کاربری فوق العاده کارآمد و جذاب
- سازگاری با فرمت های رایج
- انعطاف پذیری بالای نرم افزار
- مدیریت قدرتمند تصاویر
- دارا بودن ویرایشگر نسبتا حرفه ای
- سرعت بالا در عملکردها
- ابزارهای مختلف در انتخاب بخش های گوناگون تصاویر
- کیفیت بالا در ذخیره سازی
- سازگاری با فرمت رایج RAW
- امکان ساخت گالری های تحت وب
- حذف نویز موجود در بخش های مختلف یک عکس
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...



ادامه مطلب...
ارسال توسط j.azadi

منبع : گيگا رايانه | آسان دانلود


در این که بهترین فشرده ساز موجود Winrar نام دارد شکی نیست. نرم افزاری که حاصل دسترنج لابراتورهای شرکت RAR می باشد. ابزاری بسیار کامل که از نرم افزار هایی است که بعد از هربار نصب ویندوز شاید 99 درصد کاربران اقدام به نصب آن می نمایند. این که چرا Winrar این همه در میان کاربران محبوب شده است دلایل عمده ای دارد. سرعت بسیار بالا در انجام کارها و پشتیبانی کامل از تقریبا تمامی فرمت ها از دلایلی است که باعث موفقیت این نرم افزار شده است. فرمت هایی که Winrar مورد پشتیبانی قرار می دهد شامل : RAR و ZIP files,  7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Zو بسیاری دیگر. مطمئنا فرمت هایی که یک کاربر از یک نرم افزار فشرده ساز انتظار دارد در Winrar پیدا خواهد نمود. اما قابلیت های دیگر این نرم افزار پسورد گذاری برروی فایل ها ، سادگی کار با نرم افزار ، پوسته های متعدد و بسیار زیبا ، پشتیبان گیری خودکار و ... همگی است و حالا پس از مدتی نسبتا طولانی نسخه نهایی این نرم افزار یعنی Winrar بالاخره از سوی لابراتوار ها منتشر گردید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار WinRAR(x86/x64) Final:

- سادگی کار با نرم افزار
- سرعت در انجام کار ها
- حجم بسیار اندک نسبت به قابلیت های بسیار زیاد
- پوسته های متعدد و بسیار زیبا در اندازه های متفاوت
- پشتیبانی از بالغ بر 15 فرمت
- پشتیبانی از زبان های مختلف از جمله زبان شیرین فارسی
- پسورد گذاری روی فایل ها
- ساخت فایل های فشرده با فرمت EXE
- تبدیل فرمت ها به یکدیگر
- قابلیت تعمیر فایل ها
- قابلیت اسکن کردن با آنتی ویروس به منظور کشف فایل های مخرب
- Wizard برای آسان تر شدن کار ساخت فایل های فشرده و همچنین Extract کردن آن ها
- استفاده از جدیدترین متدها برای کاهش دادن حجم و کیفیت در انجام فشرده سازی
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...



ادامه مطلب...
ارسال توسط j.azadi

منبع : www.AsanDownload.com

 

گروه کاریاب اين دانلود منيجر قدرتمند را به شما پيشنهاد مي كند.
Internet Download Manager يكي از قدرتمند ترين نرم افزارهاي مديريت دانلود ميباشد. شتاب دهنده دانلود اين دانلو منيجر يكي از بي رغيب ترين ها ميباشد. كه با آن شما ميتوانيد با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتي باورنكردي از اينترنت دانلود كنيد. شما با اين نرم افزار با تمامي مروگر ها و تمامي سيستم عاملهاي موجود سازگاري كامل را دارد و شما ميتوانيد با نصب اين دانلود منيجر به راحتي از سايتهاي YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتي بدون نياز به نرم افزار خاص در اين زمينه دانلود كنيد. اين نرم افزار ميتوانيد سرعت دانلود را تا %500 افزايش مي دهد. بر خلاف ديگر دانلود منيجر ها که قبل از شروع به دانلود فايل ها را قطعه قطعه مي کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اينترنت يا ... File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود مي کند که اين عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دريافت File خواهد شد از ويژگي هاي اين نرم افزار مي توان به ظاهري ساده، پشتيباني از اکثر مرور گرهاي محبوب، نصب آسان،  قابليت ادامه يافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اينترنت، زمانبدني دانلود ها و ... اشاره کرد.برنامه هاي مديريت دانلود يكي از ابزار مهم اينترنتي براي ما كاريران ايراني ميباشد بيشتر قريب به اتفاق ما كاربران اينترنت از اينترنت ديال آپ براي اتصال شدن به اينترنت استفاده ميكنيم و براي دانلود فايلهاي حجيم يه يك دانلود منيجر خوب احتياج داريم كه فايلهاي دانلود ما را تكه تكه كرده و به بخشهاي كوچك تقسيم كرده تا سرعت دانلود فايلها بيشتر شود. چنانچه در هنگام دانلود فايل اينترنت شما قطع گردد و يا مشكلي براي دانلود فايل بوجود آيد. اين امكان را داريد كه ادامه دانلود را انجام دهيد. و فايل دانلود شده شما از ميان نمي رود اگر شما بدون يك برنامه مديريت دانلود اين كار را انجام دهيد مجبور خواهيد شد فايل را از ابتدا دانلود كنيد. با استفاده از اين نرم افزار شما ميتوانيد به راحتي سرعت دانلود فايل و مقدار دانلود شده و زمان باقي مانده خود را مشاهده نماييد. با بهينه سازي سرعت دانلود شما ميتوانيد در هنگام دانلود كردن فايل به مشاهده سايتهاي اينترنتي خود بپردازيد و اين نرم افزار به صورت هوشمند از سرعت خود كاسته و دوباره با سرعت بالا به دانلود فايل ميپردازد تا شما بتوانيد از گشت و گذار در اينترنت لذت كافي را درهنگام دانلود ببريد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Internet Download Manager:
- سازگاری با انواع مرورگرهای اینترنت اکسپلورر، نت اسکیپ، اپرا MSN Explorer,AOL,Mozilla,Mozilla Firefox, Mozill Firebird,Avant Browser,MyIE2 و دیگر مرورگر های محبوب برای اجرا نمودن خودکار برنامه به منظور مدیریت دانلود فایلها
- قابلیت ادامه دانلود های نیمه تمام از جایی که ارتباط اینترنتی شما بنا به دلایلی قطع شده است
- دانلود فایل های ویدیویی FLV از سایت های YouTube, Google Video, و MySpaceTV
- پشتیبانی از انواع پروکسی سرورها مانند Microsoft ISA, FTP proxy servers 
- نصب سریع و آسان نرم افزار
- ویژگی Speed Limiter برای محدود کردن سرعت دانلود یک فایل مشخص
- توانایی دسته بندی فایل ها با توجه به سلیقه شخصی
- بهبود رابط کاربری نگارش جدید برنامه
- ویروس یابی انواع و اقسام فایل های دانلود شده
- قابلیت کشیدن و رها کردن - Drag & Drop لینک ها 
- پشتیبانی از فایل های ZIP و اجرای آنها بعد از دانلود
- پشتیبانی از پروتکل های HTTP, FTP, MMS و HTTPS
- جلوگیری از دانلود فایل های تکراری که قبلا دانلود شده اند
- افزایش پنج برابری سرعت دانلود بر اساس جدیدترین تکنیک ها
- پشتیبانی از اکثر زبان های زنده دنیا از جمله زبان شیرین فارسی
- سازگاري كامل با تمامي مرورگرهاي وب
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...



ادامه مطلب...
ارسال توسط j.azadi



وردپرس (به انگلیسی: Wordpress)یک سیستم مدیریت محتوا برای سایت‌ها و وبلاگ هاست برای محتوای آموزشی، تجاری، علمی و... همچنین قابلیت ایجاد سایت‌های اجتماعی با افزونه‌های قدرتمند همچون buddypress . ایجاد انجمن با افزونه bbpress، و... را داراست که با زبان برنامه نویسی پی اچ پی نوشته شده و توسط مای‌اس‌کیوال پشتیبانی می‌شود.همچنین نسخه ای برای postgersql نیز موجود می‌باشد این سیستم کاملاً رایگان و متن باز است. اینبار در وبلاگ کاریاب آخرین نسخه وردپرس بهمراه فارسی ساز و پلاگین های فارسی را برای کاربران آماده کرده ایم.
برای دانلود رایگان سیستم مدیریت محتوای وردپرس از کاریاب به ادامه مطلب مراجعه نمایید...



ادامه مطلب...
ارسال توسط j.azadi



جوملا! (به انگلیسی: Joomla!‎) نام یک نرم‌افزار آزاد و متن باز برای مدیریت محتوای اینترنتی است. جوملا! به زبان پی‌اچ‌ پی نوشته شده‌است و از پایگاه دادهٔ MySQL استفاده می‌کند. قابلیت‌های جوملا! شامل امکان بارگذاری موقت در حافظه برای بهبود کارایی (caching)، ایجاد فهرست خودکار، ارسال خبر از طریق پروتکل RSS، ارائهٔ نسخه قابل چاپ، بخش‌های کوتاه خبری، تالار گفتگو، نظر سنجی، تقویم، جستجوی اینترنت و پشتیبانی از زبان‌های متعدد (از جمله فارسی) است. علاوه بر امکانات پایه، افزونه هایی (شامل کامپوننت، ماژول، پلاگین، قالب، بسته زبان) هستند که به امکانات جوملا می افزایند. بیش از ۷۴۰۰ افزونهٔ رایگان و تجاری در شاخهٔ رسمی افزونه‌های جوملا وجود دارد. نام جوملا گرفته شده از واژه ای در زبان سواحیلی است که به معنی «جملگي» یا «همگی» است. هم اکنون آخرین نسخه جوملا یعنی نسخه 1.7 به همراه فارسی ساز و افزونه های فارسی برای کاربران کاریاب آماده شده است.
برای دانلود رایگان سیستم مدیریت محتوای جوملا از کاریاب به ادامه مطلب مراجعه نمایید...



ادامه مطلب...
ارسال توسط j.azadi
دانلود نرم افزار امنیتی IObit Malware Fighter PRO 1.1.1.4 Final
IObit نام یکی از کمپانی های تولید کننده نرم افزار است که تولیدات آن از محبوبیت بالایی در میان کاربران برخوردار هستند. Malware Fighter یکی دیگر از محصولات این شرکت است که قادر به محافظت و همچنین پاکسازی رایانه شما از هرگونه بدافزار و نرم افزار جاسوسی است. این نرم افزار امکانات بسیار خوبی در اختیار شما قرار می دهد تا با استفاده از آنها اقدام به اسکن سیستم خود و پاکسازی آن و در مرحله بعد محافظت از آن در برابر خطرهای احتمالی نمایید. همچنین این نرم افزار قابلیت مبارزه با انواع تروجان ها ، تبلیغات ناخواسته ، کرم های رایانه ای و سرقت اطلاعات را داراست. اسکن هارد دیسک برای پاکسازی آن ، وقت زیادی را از شما نخواهد گرفت چراکه این نرم افزار سرعت بسیار بالایی در اسکن اطلاعات دارد. نرم افزارهای تولید شده ی این شرکت همواره اغلب کارها را به صورت اتوماتیک انجام میداده اند و ضمنأ از ظاهر بسیار ساده ای نیز برخوردار بوده اند که این دو آیتم مهم در این نرم افزار نیز  مورد توجه قرار گرفته اند. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از وبلاگ كارياب دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


ادامه مطلب...
ارسال توسط j.azadi
تاريخ : چهار شنبه 7 دی 1390برچسب:,

 

دانلود نرم افزار ChrisTV Online Premium v6.80
در این پست وبلاگ کاریاب نرم افزاری را با عنوان ChrisTV Online برایتان آماده کرده ایم. شما با استفاده از این نرم افزار بدون داشتن کارت تی وی به راحتی می توانید شبکه های تلویزیونی و ایستگاهای رادیویی سراسر جهان را بر روی کامپیوتر خود دریافت کنید. این نرم افزار یک تلویزیون آنلاین است که شما با اتصال به اینترنت می توانید از آن برای مشاهده شبکه های مختلف تلویزیونی که در موضوعات مختلف فیلم، آهنگ، خبر، ورزش، مستند، مذهب و ... فعالیت می کنند استفاده کنید. همچنین این برنامه قادر است تا 1800 شبکه تلویزیونی و 600 ایستگاه رادیویی موجود در بیش از 100 کشور جهان را دریافت کند. یکی از امکانات خوب این نرم افزار امکان ضبط برنامه های تلویزیونی بدون افت کیفیت می باشد. در واقع شما میتوانید با استفاده از این امکان مسیری را در هارد سیستم به ذخیره سازی فایل های ویدیویی ضبط شده از این نرم افزار اختصاص دهید تا برنامه های مورد نظرتان پس از ضبط در آن ذخیره شوند. علاوه بر این امکان مشاهد فیلم های سینمایی با کیفیت HD و نیز امکان تعریف کلید های مبانبر برای تنظیمات مختلف برنامه، از دیگر امکانات آن به شمار میروند.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...


ادامه مطلب...
ارسال توسط j.azadi

 

دانلود نرم افزار Nuance Dragon NaturallySpeaking Premium v11.5
| دانلود رایگان نرم افزار تبدیل گفتار به نوشتار و انجام کارهای کامپیوتر با فرمان صوتی |
در این پست وبلاگ کاریاب نرم افزاری را با عنوان Nuance Dragon NaturallySpeaking برایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار از جمله نرم افزارهای معروف تبدیل گفتار به نوشتار می باشد که از کاربران بسیار زیادی در سراسر دنیا برخوردار است. این نرم افزار با کمک هوش مصنوعی خود قادر به انجام فرمان های صوتی است، که توسط کاربر بیان می شود. به عبارت ساده تر عملکرد این برنامه در زمینه تبدیل گفتار به نوشتار مانند دیکته معلم به دانش آموزان است در واقع شما مانند معلم متن دلخواهتان را توسط میکروفن برای نرم افزار می خوانید و سپس برنامه پس از تشخیص کلمات به صورت خودکار شروع به تایپ متن می کند. تحقیقات نشان داده که انسان می تواند در یک دقیقه حدود 120 کلمه را بیان کند این در حالی است که در همان زمان تنها قادر به تایپ 40 کلمه می باشد در نتیجه سرعت تایپ شما با کمک این برنامه تا 3 برابر افزایش پیدا خواهد کرد. علاوه بر امکان تبدیل گفتار به نوشتار، این نرم افزار دارای قابلیت انجام کارهای کامپیوتر با فرمان صوتی نیز می باشد. به عنوان مثال شما میتوانید با گفتن کلمه My Computer بدون آنکه کلیکی با موس بر روی آیکون آن روی دسکتاپ کنید، وارد این پنجره شوید. همچنین شما میتوانید اینکار را برای اجرای تمام پنجرها، نرم افزارها، بازیها و ... بدون هیچ کلیکی بر روی آیکون آنها و تنها با گفتن نام پنجره یا برنامه مورد نظرتان انجام دهید. یکی دیگر از کاربردهای این برنامه در نرم افزارهای مختلف اینترنتی مانند مرورگرها و مسنجرهاست که می توانید بدون تایپ آدرس یک سایت وارد آن شوید و یا بدون تایپ موضوع مورد نظرتان در گوگل به جستجوی آن بپردازید که اینکار هم تنها با گفتن کلمات صورت می پذیرد. یکی از ضعف های این نرم افزار عدم پشتیبانی از زبان فارسی است که نمیتوان متون فارسی را با استفاده از آن تایپ کرد ولی باز هم میتوان از دیگر امکانات این نرم افزار مانند اجرای برنامه ها با فرمان صوتی و یا جستجو در اینترنت و حتی چت کردن به صورت فینگلیش استفاده کرد. زیرا اکثر کسانی که با برنامه های مسنجر با دوستان خود چت می کنند کلمات را به صورت فینگلیش تایپ می کنند که این نرم افزار تا حدی قادر به تایپ کلمات فینگلیش می باشد.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...


ادامه مطلب...
ارسال توسط j.azadi
تاريخ : چهار شنبه 7 دی 1390برچسب:,

  

نام کتاب: آموزش بازی جنگ های صلیبی
نویسنده: سایت crusaider.ir
تعداد صفحات: 50
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
این کتاب آموزش مقدماتی و پیشرفته بازی جنگ های صلیبی یا همون قلعه crusader مییاشد. آموزش مقدماتی بازی قلعه که بسیار مفید میباشد و گیمر با تمام منوها و ابزراهای داخل بازی آشنا میشود. و در آموزش پیشرفته گیمر بصورت کامل و حرفه ای با این بازی جالب crusader آشنا میشود.  و بعد از این آموزش ها گیمر به راحتی میتواند یک بازی در سطح مبتدی و حتی بالاتر انجام دهد.این کتاب توسط سایت crusaderدر دو جلد آموزش مقدماتی و آموزش پیشرفته تهیه شده است.
برای دانلود رایگان کتاب "آموزش بازی جنگ های صلیبی" از کاریاب به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
 


ادامه مطلب...
ارسال توسط j.azadi

 

منبع : گيگا رايانه | آسان دانلود

 

در این که بهترین فشرده ساز موجود Winrar نام دارد شکی نیست. نرم افزاری که حاصل دسترنج لابراتورهای شرکت RAR می باشد. ابزاری بسیار کامل که از نرم افزار هایی است که بعد از هربار نصب ویندوز شاید 99 درصد کاربران اقدام به نصب آن می نمایند. این که چرا Winrar این همه در میان کاربران محبوب شده است دلایل عمده ای دارد. سرعت بسیار بالا در انجام کارها و پشتیبانی کامل از تقریبا تمامی فرمت ها از دلایلی است که باعث موفقیت این نرم افزار شده است. فرمت هایی کهWinrar مورد پشتیبانی قرار می دهد شامل : RAR و ZIP files,  7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Zو بسیاری دیگر. مطمئنا فرمت هایی که یک کاربر از یک نرم افزار فشرده ساز انتظار دارد در Winrar پیدا خواهد نمود. اما قابلیت های دیگر این نرم افزار پسورد گذاری برروی فایل ها ، سادگی کار با نرم افزار ، پوسته های متعدد و بسیار زیبا ، پشتیبان گیری خودکار و ... همگی است و حالا پس از مدتی نسبتا طولانی نسخه نهایی این نرم افزار یعنی Winrar بالاخره از سوی لابراتوار ها منتشر گردید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط j.azadi

منبع : www.AsanDownload.com

 

با وجود این همه نرم افزار اجرایی فایل های مالتی مدیا انتخاب یکی از آن ها کار بسیار دشواری به نظر می آید. نرم افزاری که در عین کارآیی بالا، حجم پائینی داشته و قادر به پخش اکثر فرمت ها هم باشد. همان طور که همه می دانیم نرم افزار های زیادی در این زمینه وجود دارند. JetAudio ، Windows Media Player ، WinDVD ، PowerDVD و ... معروفترین آن ها به شمار می آیند. اما مهم ترین مشکلی که این نرم افزار ها دارند این است که...



ادامه مطلب...
ارسال توسط j.azadi
آخرین مطالب
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

ابزار وبمستر

عکس

دانلود